09 June 2007

Blog pentru că...


Pentru ca peisajul e anost cand vezi doar lebede gratioase si pentru ca nu toti ne trezim dimineata, ne uitam in oglinda si ne spune....Oh, I'm gorgeous!
De exemplu, eu...ma trezesc dimineata, ma uit in oglinda, si ma gandesc:

Nu vreau la munca, arat ca dracu, iar e cald afara, inca n-am bani de rochita aia verde, vara asta nu plec in vacanta, n-am mai avut timp sa citesc nimic, oare de ce nu mai scriu, mai e o saptamana intreaga pana se intoarce acasa, de cand a plecat patul asta micut e prea mare pentru mine, simt ca m-am schimbat, mi-e dor de mama, nu mai suport sa invat tampeniile astea, mi-e dor sa calaresc, vreau la tara...IAR AM INTARZIAT!

Din acest mic si nesemnificativ motiv si din multe altele, va prezint: BLOG PENTRU MINE.


3 comments:

Anonymous said...

E dureros sa te trezesti dimineata....mai ales cu astfel de ganduri

Adela said...

si eu am blog pentru mine. candva cand voi citi ce am scris aici voi stii ca astea fac parte din Adela la 20 de ani. deci e doar pentru amintirea mea, pentru gandurile mele, pentru ce am eu de spus si...putin pentru curiozitatea celor care vor sa mai afle ceva despre mine.

Anonymous said...

Pentru ratusca cea urata...diminetile pot fi grele dar totul se schimba seara. Magia este mai puternica si mai frumoasa pentru cei care pot sa inteleaga si partea mai putin usoara.