16 July 2007

Caderea-mi în cuvânt


Eliberadio...ha ha. Astept un bun si vechi prieten sa-mi faca o vizita. Placuta vizita, nu am mai vorbit de mult cu nimeni despre caderea in neant, despre iele si bachante si despre cum era sa ne literarisim prin cenacluri si reviste in liceu. Acum am cu cine-mi diseca Faulkner-ul pe care inca nu l-am terminat desi ma lupt cu el cam de doua saptamani...cred ca o voi lua de la capat ca nu mai inteleg nimic. Hi hi, ce bine... si intre un pahar de vin si o prostie elevata vom rade ca niste copii de stilurile noastre alambicate si ciudate de a personaliza fiecare fraza, fiecare fateta a unui cuvant. Astept caderea mea-n cuvant...

3 comments:

lara said...

"Astept caderea mea-n cuvant" ce frumos suna....

Winonna said...

Faulkner had a serious drinking problem

Anonymous said...

Caderea in cuvant... nimic mai mult decat o altfel de cadere in timp, tinand cont ca timpul nu este decat cadrul necesar comunicarii...