09 March 2009

De suflet si de verde

Cand eram mica, cineva o sa-mi alerge dealurile si de acolo de sus o sa chiuie un chiuit nebun, un cantec vanatoresc in pielea goala. To ca li de - mi spun fulgii de zapada rataciti prin suvita de par. Miroase a foc de lemne si a balegar in copaita. Imi cer iertare ca chanell-ul nu-mi adia fata neagra si murdara; cant copaitza copilitza, copilitza-n copaitza facem baitza.
Esti un zmeu on-line?si ce daca, eu inca mai culeg ciupercute si pe cap nu am boneta rosie. Dupa urechea dreapta am o zana verde. O cheama Ilsebill sau To ca li de, sau nu o cheama-n nici un fel ca nu stie nimeni de ea. Cand canta, muntele se pravale peste copilitza, in copaitza, facand baitza si eu rad de fetitza.
Cine ma crede nebun ar face bine sa-mi dea parul la o parte si sa o salute. Zana mea e...o zana rea. Dar canta a naibii de bine, e verde absinth ca un alint si imi danseaza pe creier delir de betie.
Cuvinte cheie...meeting, cal, target, galop, speaker, nebunie, brand, deliciu, desfriu, extaz, iubire aurie si fara palarie stransa cu pipeta din magazie...hop tzop in galop peste marele potop.

P.S. De maine sunt nefumatoare.

No comments: